Musisz regulować ciśnienie w instalacji sprężonego powietrza o dużym przepływie? Rozwiązaniem jest użycie reduktora ciśnienia sterowanego pneumatycznie. Przeczytaj jak to zrobić.
Nasz Klient, firma zajmująca się regeneracją turbosprężarek samochodowych, posiada stanowisko do badania ich przepływu po naprawie. Turbosprężarka po regeneracji jest zasilana sprężonym powietrzem o ciśnieniu ok. 2 bar, ale ciśnienie to musi być redukowane z 13 barów.
Klasyczne reduktory ciśnienia charakteryzują zbyt małe wartości przepływów w stosunku do wymaganego (ok. 45 000 l/min). Ponadto są one bardzo duże oraz niewygodne w regulacji.
Reduktor ciśnienia sterowany pneumatycznie DRi 88
W powyższym przypadku zastosowano reduktor sterowany pneumatycznie DRi 88 sterowany małym zaworem redukcyjnym precyzyjnym DRF 31-3 GS. Takie rozwiązanie okazało się najlepsze w tym przypadku i spełniło wszystkie wymagania Klienta.
